- Під час Другої світової війни в солдатські пайки входила жувальна гумка “Orbit” – вважалося, що це допомагає зняти стрес і розслабитися.
- Жувальна гумка довгий час була товаром для дорослих. Щоб розширити клієнтську аудиторію виробники почали поміщати в обгортку вкладиші.
- Уперше це сталося в 30-х рр. ХХ ст. – на них були зображення популярних у ті часи спортсменів. Споживачам ця ідея дуже сподобалася. А пізніше з’явилися вкладиші із зірками Голівуду. Їх випускала компанія “Hamilton Chewing Gum Ltd”. Так почалося колекціонування вкладишів, яке триває до цього дня, – ціни на найбільш старі доходять до 1000 євро за штуку.
- Але справжню любов покупців жуйка отримала після прийняття в США “сухого” закону. Любителі прийняти на груди швидко зметикували, що з її допомогою можна “зажувати” запах спиртного.
- Моду на надування пухирів започаткувала компанія “Dubble Bubble” – один із виробників жуйок. У 1954 році вона організувала телевізійний конкурс з надування пухирів із жувальної гумки.
- Найбільший пухир надули в 1994 році. Рекорд зафіксували в телевізійній студії “ABC” у США. Його діаметр склав 58,5 сантиметрів. Пухир надула Американка Сьюзен Монтгомері.
- У світі існують жуйки абсолютно на будь-який смак. Приміром, є зі смаком васабі, зі смаком фуа-гра (ця жуйка з’явилася після того, як у Каліфорнії вийшла заборона на виробництво і продаж фуа-гра), винна жуйка, усередині якої порошкове вино: портвейн, кларет, бургундське і шампанське.
Цікаві факти про жувальні гумки
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий